טקסט
מיון על פיציון  תאריך  נצפו     מיין לפי נושאאורח  חבר  VIP
שטויות במיץ עגבניות או סתם זיוני תחת  by Kusamara19
צפיות: 4055 ציון: 1/5 (3 הצבעות) תאריך שליחה 20.06.2016
בקיץ 2014 נסעתי לטיול לאיטליה. בחרתי לנסוע לבד, לא לקחת טיול מאורגן אלא לבנות מסלול משלי. הייתי ברומא, ביקרתי במילנו ועוד בכמה עיירות ליד. את היומיים האחרונים השארתי לפסטיבל העגבניות המסורתי שמתקיים שם כל שנה. היו שם המון תיירים ומקומים, הכל התחיל מהבוקר כמו הפינינג ענק. עם דוכנים, תערוכות ועוד. החל מהצהריים התחילו להביא עגבניות במשאיות לכיכר העיירה וכל אחד שרצה, קפץ עליהם בטרה להוציא מהם מיץ. גם אני קפצתי והשתוללתי שם. אח"כ התחלנו לזרות עגבניות על הצופים עלינו מהצד והם בחזרה עלינו. באותו זמן כבר התחילו להביא לנו יין מקומי שלהם ללא תשלום כך שכעבור פחות משעה, כולם הינו שם ממש שיכורים. בערב, המוסיקה והיין הוגברו חלק מהאנשים התחילו לעשות שם אורגיות. אני לא כ"כ שמתי לב לזה והמשכתי לרקוד, אך כעבור זמן קצר הרגשתי שמישהו מנסה להפשיט אותי. זזתי משם 10 צעדים ונתקלתי בחבורת גברים שפשות עמדו ואוננו שם. אני לא ידעתי מה לעשות אז נשארתי לעמוד שם. הם חשבו שבאתי להזדיין איתם ולכן מיד קפצו עליי ו הפשיטו. ניסיתי להגיד להם שאני לא מעוניינת אך בתוך כל הצעקות שם לא שמעו אותי כלל. הם דחפו אותי לביצה שנוצרה שם מהעגבניות ופשוט התנפלו עליי. הם זיינו אותי שניי - שלושה באותו זמן ובכל החורים. אחרי שהכוס שלי נעשה כולו מלא זרע ורסק עגבניות, הם זיינו אותי רק בתחת. כך זה נמשך לפחות שעתיים ורק באמצע הלילה הצלחתי לצאת משם.
חזרתי למלון (טוב שהוא היה קרוב), נכנסתי למקלחת ולקח לי 50 דקות עד שהצלחתי להוציא את כל הנוזלים מגופי. בבוקר למחורת כבר הייתי בטיסה הביתה והבנתי - כמה טוב לחזור הביתה!
1 ...   57 · 58 · 59 · 60 · 61 · 62 · 63 · 64 · 65 · 66 · 67   ... 100 200 300 400 500 600 700 783
< הקודם אקראי  | הבא >
 תגובה שלח לחבר הדפס
URL קבוע

פרופייל
שלום אורח, הירשם בחינם כדי להנות...